Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar zitten we nog verder

  • Beheerder

    Nu het BB gesloten is kan ik mijn draao moet echt vinden.

    behalve hier en de BCpb zitten jullie ook nog eens ergens anders?

    Weet iemand trouwens wanneer het BB weer open gaat?

  • Nicole

    Ik zit net als jij op vrouwen en ouders en advo en verders niet echt leuke borden, sommigen kijk ik af en toe eens. Wanneer BB weer open gaat? Ik denk nooit meer Linda, we hebben er een té grote puinhoop van gemaakt denk ik.

    Wat is BC prikbord?

  • Douce

    Broadcatching.

    Gr. Douce

  • Beheerder

    Heel Jammer Nicole. Ik vond het BB pb juist heel leuk. Jammer dat je mensen met zwevende ip's niet permanent kan verwijderen.

    En dat het altijd dezelfden zijn die de boel proberen te verzieken.

    Ben hier en daar ook al aan het kijken maar tref verder niks leuks of gezelligs aan.

    :-(

  • anna.m

    We gaan er gewoon HIER weer wat van maken !!!!!!!!!!!!!!!!Adnil

    We houden de moed erin gaat zeker lukken .

    groet anna.m

  • Beheerder

    Je hebt ergens wel gelijk Anna. We moeten de moed erin houden maar mezelf kennende heb ik er een hard hoofd in. Sommigen mensen vinden het zo leuk om alle aandacht naar zich toe te trekken en tegelijk ook meteen zo negatief te zijn. Ik heb mij wel vaker in moeten houden maar bijwijze van als ik de pc in kon kruipen en de andere kant er weer uit dan had ik een bepaalde persoon eens face to face flink de waarheid verteld en door elkaar geschud.

  • Petracs

    Heb je geen hobby's? Dan kun je op http://www.startpagina.nl/dochters/ kijken of er een ondewerp bij zit wat je interesse heeft.

  • Beheerder

    Nee ik heb alles al bekeken mijn wereldje is klein ;-)

  • Annelies

    Ik zit op 2 forums

    Een is vanaf 50 jaar

    Dus niet echt voor de jonkies

    Dat moet je ook aangeven hoe oud je bent

    Maar je hebt ook forums voor jongere mensen, denk ik

    Ik weet van mijn zoon, dat Hyves ook wel leuk is

  • Nicole

    Inderdaad heel jammer maar als iemand met een dynamisch IP-adres toch verbannen kan worden dan komen ze terug met een proxy, er is altijd wel een manier om de boel te kunnen blijven verstieren.

    Ik ook niet en de ellende is dat als je andere pb'en gaat berzoeken, de bekende pb'en allemaal op “nieuw” te lezen staan en uitgeklapt. Dat vind ik zoiets geks. Misschien komen we ooit nog eens een leuk bord tegen maar dat is dan wel zoeken.