Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Yarden(voorheen AVVL)

  • Agnes

    Ooit, lang geleden heb ik een begrafenisverzekering afgesloten bij de AVVL.

    Bij overlijden alles in natura, dus niet in geld uitgekeerd.

    AVVL is overgegaan in Yarden.

    Yarden heeft eenzijdig de regels veranderd:men is nu niet meer in natura verzekerd, maar slechts voor ? 2300 (kan iets verschillen), maar dus veel te laag.

    Omdat we het ooit over dit soort verzekeringen hadden, is het voor degenen, die het betreft, alles eens goed na te lezen in de nieuwe polis.

    Of misschien wisten jullie het al, dat kan ook.

    Morgen ga ik me bijverzekeren en niet bij Yarden.

    Vvor mijn zoon, geboren in 1971, loopt ook al die jaren een verzekering van AVVL/Yarden, dus die moet ik ook inlichten.

    Tis even een weetje.

    Gr.

    Agnes

  • Yentl

    Wij zijn bij Aegon verzekerd en er komt elk jaar winstdeling bovenop. De dochters zijn voor 4000 euries pp verzekerd, en wij elk voor 5500. Verder hebben we nog gewoon spaargeld, en het huis is er ook nog, dus ik sluit verder niks meer af…ze kunnen me wat!

  • Agnes

    Ik betaal dus meer dan 30 jaar aan AVVL / Yarden en nu ineens is het veel te weinig.

    Dus ik verzeker me bij.

    Ga mer er verder niet druk om maken, die paar euro's per maand erbij en dan zeker wetend, dat ik niet onderverzekerd ben, vind ik een prettiger idee.

  • Agnes

    http://www.yarniek.nl/

  • Yentl

    En over tien jaar roepen ze weer dat men onderverzekerd is…De kosten voor begrafenissen rijzen de pan uit! Ik heb al tegen de kinderen en René gezegt dat als ik eerder ga als hij, dat ik een gewone lawaaibomenhouten kist wil…geen toeters en bellen, en geen kijkavond. Gewoon oven 24 klep 11, en dat is alles…

  • Nicole

    Ik wilde in klep 13, oven 6. Komen we weer niet naast elkaar te liggen :D

  • Agnes

    Hans gaat een BBQ organiseren, zegtie:(

    Lekkere vent heb ik;)

    Mag jij raden, wie er op die BBQ komt te liggen.

    Gatver,Agnes, beheers je:D

  • Yentl

    Oh, maar het is zo'n kippeneindje…kunnen we toch naar mekaar zwaaien :)

  • Yentl

    Ik heb wel een suggestie :D

  • Nicole

    Mag ik 1x raden?

    Annelies, de buuf :D:D:D

    Mag ik dan wel meeeten, ik vind haar wel lief :)