Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Yarden(voorheen AVVL)

  • Yentl

    Neeeeee…niet die buuf! die wil ik graag heel houden :)

  • christa

    heb ons jaren geleden in gekocht en in 73 ook me dochter heb nu ook dat bericht gekregen radar is er ook mee bezig

  • Nel

    Las het net in de nieuws brief van radar …

  • christa

    heb die brief al een tijdje terug gekregen, februari en radar heeft er eerder ook aandacht aan besteed het bericht van de wijziging van natas en haar kids kreeg ik vorige week mijn nicht werkete toen bij de avvl en heeft toen de hele familie lid gemaakt in 1969

  • Nicole

    Ik heb het over JOU lekker ding hahahahaha, jij gaat er op :)

  • Yentl

    Mens, ik ben niet te vreten zo taai :D

  • Nicole

    Echt waar? En je bent nog zo jong hahahahahahahaha

  • Channah

    Ik zie dat er al veel op gereageerd is, maar ik raad je aan om je aan te sluiten bij de actievoerders tegen Yarden.

    Gisteen was ik bij een vriendin, 76 jaar, die mij haar oude polis liet zien. Waarde € 4000, –, waar ze dus altijd voor betaald had. Nieuwe polis: waarde € 2600,–. zomaar even € 1400,– weg. Met de verzachtende woorden dat als je de uitvart door yarden laat verzorgen je een ‘korting’ kreeg, en dat je dan tot € 3500,– verzekerd was….

    Mijn vriendin heeft zich aangesloten bij de actievoerders.

  • Agnes

    Vandaar ook mijn link, Channah.

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2997&i=1646&t=1636

    Tis te triest voor woorden,

    Ik heb me inderdaad ook aangesloten.

    Het valt me op dat er zo weinig mensen dat hebben gedaan.

    Of je nu 76 bent of 60 of 35, leeftijd maakt in deze niks uit.

    Niemand weet wat de dag van morgen brengt.

    Vandaar dat ik me laat bijverzekeren, want het kan zomaar afgelopen zijn en dan zit Hans met een grote kostenpost.

    Vaak komt er nog meer bij, dan we weten en denken.

  • Channah

    Niet bijverzekeren, want je bént voor dat hogere bedrag verzekerd, Agnes. Zij zullen hun contractverplichtingen na moeten komen.