Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een vrouwenonderwerp

  • Channah

    Eigenlijk niet nodig dat ik dit een vrouwenonderwerp noem, want wat komt er hier nu helemaal aan mannen… ;-)

    Maar O.K. Het gaat mij om de beugel-BH. Volgens mij voor het eerst gelanceerd in de jaren 70, en via de jaren 80 en 90 kun je niets anders meer krijgen dan die ellendige dingen. O.K., natuurlijk zijn er nog wel van die stevige harnassen voor de extreem grote maten waarin zo'n ijzeren ondersteuning niet nodig is omdat de textiel daarvan al voldoende is, maar dat ziet er weer niet uit.

    Ik vind die ijzeren beugels zo verschrikkelijk, dat ik ze er meestal na een aantal keren dragen uit haal. Volgens mij zonder zichtbaar effect.

    Dames, wat is uw ervaring?

  • Desiree2

    ik draag beugel beha's

  • Agnes

    Zonder beugel of helemaal geen bh.

    Heb niet zoveel:(

    PS. Hoe is het met Sjarel?

    Ik las net pas dat hij zijn verband eraf had gehaald.

    Katten….ondingen waar we zo vreselijk veel van houden;)

  • Channah

    Gaat goed met Sjarel. Ik heb besloten om hem geen kap om te doen, want hij taalt niet naar die hechtingen. Doet hij dat wel dan bel ikmijn vriendin. Die is weer terug, en binnen 5 minuten hier.

  • Channah

    En in volle tevredenheid?

  • Desiree2

    ja tot nu toe nog wel

  • Channah

    Geen blauwe plekken?

  • Desiree2

    ik zou niet weten waarom ik blauwe plekken zou moeten krijgen :?

  • Channah

    Nou, die krijg ik wel van die beugels.

  • Petracs

    Als je blauwe plekken krijgt van een beugelBH is hij duidelijk niet goed passend.