Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pinkpop....wie was er?

  • pien

    Met een rood verbrandt hoofd, nek, handen en armen schrijf ik jullie dat ik het fantastisch vond. Het was zo leuk om naar alle mensen te kijken, de sfeer te proeven en ik kon zelfs zitten de hele dag…alleen bij status quo stond ik dan. Er kon alles aan eten en drinken meegenomen worden dus gelukkig had ik toch wat bij me. Ook waren er klapstoeltjes, luchtbedden ed. De sfeer was zeer goed en iedereen even vriendelijk. Volgend jaar weer!

  • Annelies

    Leuk dat je het plezierig vond

  • pien

    Ben jij nog gaan fietsen?

  • Annelies

    Zeker, de Eemland route erg mooi,

    van Hoogland ( Amersfoort) naar Spakenburg

  • Paul

    had je `ze` nog nodig ? ;-)

  • Beheerder

    Wij zijn ook geweest. Ik was al goed verbrand door de vakantie dus heb ik nu niks gemerkt van extra verbranding. geweldig was het. we hadden super goede plaatsen op de tribune. 2de rij als je met je rug voor het podium staat de tribune links tegen de vipkant aan dus was het echt genieten.

    Volgend jaar weer.

  • pien

    Even uitleggen waar ik zat…

    de meest linkse tribune en dan de eerste rij zodat we enigszins in het midden zaten…maar niet vip hoor.

    Wat hield dat vip eigenlijk in?

    Jammer dat ik je niet kon herkennen trouwens.

  • pien

    Ben je niet verbrand? Lijkt me trouwens een mooie route.

  • pien

    Nee hoor, wat was iederen braaf. Er werd alleen veel gedronken en sommigen waren teut/zat. Ik heb alleen wat gezoen gezien….onschuldiger dan de middelbare school dus.

  • Nina2

    Hé, was je bij ons in het dorp vandaag! Waren wij er niet….wij zaten in Hengelo vandaag. Niets te doen hè vandaag hier?