Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

er verandert dus niets

  • Erna

    Sinds jaren, dus zeker sinds de 70-er jaren is het wat het versrpeiden van nieuws betreft in de zomer altijd komkomertijd.

    Word ik nota bene vanmorgen geconfronteerd met een hoofdartikel in mijn ochtenblad dat ene Wesley Sneyder voor 27 miljoen van Ajax naar Real Madrid is verkocht.

    Ik heb bijna zin om onwelvoeglijke taal uit te slaan maar dat doe ik dus niet. Dat dit feit vermeld wordt, accoord maar om hier een kop in de krant te maken, dus ook vet gedrukt, gaat mij veel te ver.

    Bah, bah!!

    Erna

  • erik

    Tsja, er zijn vrij veel mensen die voetbal belangrijk vinden. Wesley is overigens 1.70 meter en kost dus 159.000 euro per centimeter :)

    En die onzin dat de zomer komkommertijd is, alsof de rest van de wereld stil staat wanneer onze journalisten geen zin hebben………

  • Annelies

    En waar ik niet bij kan, dat er zoveel geld omgaat in de voetballerij

    Dat staat toch in geen verhouding wat andere hardwerkende mensen verdienen

    Zo,n jongen gaat 2, 5 millioen euro !!!!!!!!!!!!!!! per jaar verdienen

    Nou ja zeg

  • Paul

    dat vind ik ook niet normaal,

    die voetballers krijgen al veeel te veeel aandacht, en gaan dan

    naast hun ( voetbal) schoenen lopen.

  • Erna

    Met die laatste alinea ben ik het met je eens Erik.

    Erik

  • bella

    als een topman die soms echt wat presteert een heleboel verdient, dan reageren ze wel in Den Haag met commentaar, maar voetballers mogen wel miljoenen verdienen, Ik vind dit toch echt wel erg krom allemaal.

  • Channah

    Mijn ochtendkrant - dagblad Trouw - kopte vanmorgen op de voorpagina paginabreed en flink groot met dit bericht: “Demente oudere lijdt onnodig pijn”

    Wel even iets anders…….

    Hier het artikel: http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article771775.ece/Demente_oudere_lijdt_onnodig_pijn

  • LindaK

    tja en zo zijn er wel meer artikelen, manuela kemp is depressief

    (www.detelegraaf.nl) maar om dit nou te lezen op pagina 1

    das minder…

    Grt Linda