Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Deja Vu in De Kuip!

  • Nicole

    Op zaterdag 10 november a.s. zal voor de vierde maal het Maasgebouw haar deuren openen voor de 4e editie van ?Déjà Vu in De Kuip?. Dit jaar heeft Déjà Vu een ware primeur: een line-up met The Eagles, The Beatles én The Stones coverbands! Alle ingrediënten dus voor een grandioos spektakel.

    Natuurlijk is er voor onze dansfanaten ook de mogelijkheid om de beentjes de lucht in te gooien, want op de 2e etage van het Maasgebouw zal een spetterende discoshow, onder leiding van DJ Tim & Faab, aanwezig zijn met verlichte dansvloeren en discobollen!

    Voor meer informatie en tickets bezoekt u www.dejavuindekuip.nl

  • wim01

    Ik zie liever de echte bands life ;)

  • Nicole

    Dit ben ik dus niet. Mag dan een geboren Rotterdammer zijn, ik heb er nu niets meer te zoeken :)

  • Petracs

    De Nicole die dit bericht startte werkt bij de Kuip, aan haar e-mail adres te zien…

    Maar het schept wel verwarring, dat je precies dezelfde namen op een prikbord hebt. Voor dat je het weet wordt je om je orgen geslagen met dingen die je nooit hebt gezegd. ;-)

  • Paul

    ik ben een jaar of 13, 14 welleens naar de kuip geweest, toen

    was daar een concert van de Eagles, ben een beetje fan. :-)

  • Nicole

    Inderdaad en daarom vermeldde ik het maar even.