Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

The King

  • Nina2

    Tsja, vandaag ligt het voor de hand:

    De amerikaanse smartlappenkoning stierf vandaag precies 30 jaar geleden.

    Voor mij betekende hij helemaal niets. Toen mijn eerste vriendje in de jaren 60 vertelde dat hij een fan was van Elvis, vond ik dat zo vreselijk ouderwets dat ik het er mede om heb uitgemaakt.

    Maar er zullen hier wel fans zitten denk ik?

    http://nl.youtube.com/watch?v=UispCK7Q–M

  • erik

    Eng Amerikaans showmmanetje. Kon goed zingen, dat zal ik niet ontkennen, maar dat geglitter op latere leeftijd………

    Maar al die mensen die nu nog huilend bij Graceland staan, die vind ik persoonlijk echt niet wijs. Dan mis je toch iets in je leven, als Elvus je nu nog zo beheerst??

    Hoop dat ik nu niemand beledig hier.

  • Erna

    Ik heb er ook nooit wat aangevonden.

    Erna

  • Paul

    Ach, sommige nummers vind ik wel leuk.

    Maar om daar nu zo`n held van te maken ,gaat me

    wat te ver.

    Denk dat het een beetje labiele man was.

  • wim01

    Niet mijn smaak.

  • Marie

    Hier dus wel een fan van Elvis. Weet nog heel goed zijn sterfdag. Toen werd de hele dag zijn muziek gedraaid. Ik was toen 9 en ben toen fan van hem geworden. Heb aardig wat CD's en 1 DVD van hem. En een paar van zijn films. Gelukkig dat we toch niet allemaal fan zijn van een en dezelfde persoon. Ben niet zo'n fan dat een dag zoals vandaag de hele dag aan Elvis denkt en draait. Ga vanavond denk wel een documentaire kijken.

  • erik

    geniet er van! Wij gaan een feestje vieren, mijn jongste zoon wordt vandaag tien, ik heb nu alleen maar tieners :)

  • Beheerder

    Mijn man is een zeer grote fan van Elvis ( niet overdreven fan )

    We zijn gisteren naar Elvis and More - Rene Shuman en Angle Eye geweest het was geweldig en wat heeft Wanda Jackson toch nog altijd een zeer krachtige stem.

    Onze dochter vind Elvis zijn muziek heel mooi en kent bijna alle leidjes uit haar hoofd.

    Al met al een zeer geslaagde avond gisteren.

  • Annelies

    Ik zag Wanda Jackson ook op T v

    Krachtige vrouw nog

    En ook Rene en Angel

    Hij zingt goed vind ik

    Haar heb ik niet gehoord

    Zijn zij een stel?

  • Beheerder

    Ze zoijn inderdaad een stel maar dat was eerst na ik meen 1 jaar samen gewerkt te hebben dat de vonk oversloeg.

    Jammer was dat de sound van gisteren haar stem te niet heeft gedaan. maar al met al een geweldig stel en zeer spontaan in doen en laten.