Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Openheid van zaken hedentendage

  • Erna

    Ik heb onlangs vernomen dat wanneer bedrijven / firma's en noem maar op in de 70-erjaren een produkt op de markt brachten dat onveilig bleek te zijn, dit vaak niet aan de grote klok werd gehangen maar min of meer met de mantel der liefde werd bedekt.

    Tegenwoordig zie je regelmatig dat consumenten een produkt kunnen terugbrengen en derhalve hun geld terugkrijgen wanneer het produkt niet aan alle veiligheidseisen voldoet.Openheid van zaken om bij de consument het vertrouwen te behouden is nu het credo, een goede zaak mijns inziens.

    Nu moeten er een groot aantal matrassen worden teruggebracht naar de leverancier omdat deze in het schip uit China met kankerverwekkende chemicalien in aanraking zijn geweest.

    Firma….. Beter Bed, RETTEKETET VOOR BETER BED1 :) ):

  • Erna

    Verkeerde gezichtje geplaatst dus geenszins om te lachen, dus hierbij :(:(

    Erna

  • Paul

    volgens mij kijken ze in China niet zo nauw, hoewel het anders doet vermoeden ;-)

  • Swartdam

    Ergens staat me de zaak Frisdrankenfabriek verrsus Vara nog bij , maar het fijne herinner ik me niet , gr Bernadette

  • Channah

    Ik kan mij nog vaag een kwestie rond margarine herinneren, maar of dat nu vanuit de fabrikant openbaar werd gemaakt of anderszins weet ik niet meer.

  • anna.m

    exota hmmmmmmmmmmmm lekker ,als kind een echte tractatie vooral de bruine !

  • Nel

    Kom alles moet voor en prikkie ….dat is het helen verhaal er achter …..arme mensen die dit maken ….werken wel met gif …..al jaren lang ..ook in de jaren 70 werd er met gif gewerkt

  • Annelies

    Ik las het ook ,en dacht er is veel mis wat uit China komt

    Ook al dat speelgoed

  • christa

    ook nog iets met iglo