Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie kent Luxemburg? Beaufort....

  • Janny

    Mijn zoon belt net vanuit Luxemburg waar hij met een collega is. Hij is de omgeving van Beaufort, en vraagt of er in die buurt iets te zien is wat de moeite waard is. Ik ken Luxemburg helemaal niet.

    Heeft een van jullie een antwoord voor mij?

    HG

    Janny

    die druk en moe is. Afgelopen nacht op de terugreis van Schiphol, brachten kinderen weg, kregen we even voor Groningen een vos voor de auto. Je schrikt je naar als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Het is stil en donker en in een keer is ie daar! Hebben hem niet kunnen vinden. Schade is aanzienlijk. Zal zoon (autoschadehersteller) “blij”mee zijn. ;)

  • appie

    ja janny die dingen kunnen bij ons in het mooie groningen gebeuren,hier is de natuur nog ongerept,zoals in de zeventiger jaren!!!!

  • Janny

    ja, met je eens. :D

  • Annelies

    Er is een mooi kasteel en la Rochette is een aardige plaats niet zo ver daar vandaan

  • christa

    haha heb je weer een maatje gevonden,maar ik ben het wel met je eens

  • appie

    Weet ik christa ,jij komt ook graag hier.

  • Emru

    In Beaufort kun je heerlijk Italiaans eten, midden in het dorp is een heel goed italiaans restaurant, verder is er een prachtige wandelroute buiten het dorp vlakbij het kasteel, maar of dat nou is wat een jonge jongen zoekt ik denk het niet.

  • Marjorie

    www.beaufort.lu

    De naam zegt het al: er staat een beau fort. Verder lijkt het mij idd dat R. er beter aan doet om even iets af te wijken van zijn huidige route. Hoewel de Italiaan die Emmy aanraadt natuurlijk niet te versmaden is :)

  • Nina2

    Ik was er eens, maar behalve het kasteel staat mij er niets meer van bij.

    Na de pinksteren is er de beroemde springprocessie, maar daar heb je nu helemaal niets aan…….

  • Paul

    Ik ben welleens in Viande geweest,

    mooi kasteel.