Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rustig

  • Marie

    Dames en heren, wat is het hier rustig de laatste tijd?? Zelf weet ik helaas ook even niets te plaatsen.

  • Channah

    Ik ben net thuis: de hele dag gewerkt, en daarna met de vrouwen van ons team bij een van ons tapas wezen eten. Yammie!

  • Annelies

    Veel plezier a s week in Utrecht ,bij het muziekfestival, Channah

  • Channah

    Dank je, Annelies. Morgenavond begint het. En het is mij door vandaag lang en hard te werken gelukt om mijn werk helemaal af te heben, zodat het 2 weken stil kan liggen. Dus mijn vakantie is begonnen! :-)

  • Nel

    Joepie *D

  • Paul

    Ik heb het erg druk, en dat is trouwens maar goed ook,

    dan heb ik geen tijd om te piekeren

    De stal helemaal schoongemaakt, en gemaaid,

    daar moeten begin volgende week grote pakken van gemaakt worden.

  • Annelies

    Ook rust nemen Paul !

  • Marjorie

    Veel plezier en geniet ze :)

  • Marjorie

    Verpak je (of laat je verpakken) je hooi en stro? ook in van die grote zwarte plasic rollen? Of gewoon in balen?

  • Channah

    Nou, deze eerste avond was echt geweldig. B. en ik hadden op het station afgesproken, lekker een tijdje in de trijn gezeten en een stukje door Utrecht gewandeld. Toen neergestreken op het terras van Graaf Floris aan de Oudegracht in afwachting van het klokken luiden. Glaasje wijn erbij, heerlijk. Helaas kwamen er twee mannen van een jaar of 30 naast ons zitten warvan er een zichzelf nogal graag hoorde praten, en vond dat iedereen daar van mee moest ‘genieten’. Gelukkig begonnen toen alle klokken van Utrecht te luiden, en dat is echt ongelooflijk veel lawaai. Na het luiden was er een carillonconcert op het carillon van de Dom door Arie Abbenes. Echt geweldig. Maar helaas moest die meneer zijn ‘interessante’ meninkjes weer luidkeels verkondigen, dus we zijn maar opgestapt, en langzaam naar de Dom gelopen. Toen we daar binnenkwamen was er vrij experimentele muziek te horen: o.a. blokfluit en carrilon, en ook elektronische geluiden. Heel fascinerend. Vlak voor aanvang van het conmcert waar wij voor kwamen stapte er een meneer in een prachtig wit pak met een blokfluit op het podium, en speelde mee met de muziekopname. Het was meteen doodstil.

    Daarna was het de beurt aan Trinity Baroque, en groep van 6 zangers (v/m), een organist en een gambist, met muziek van o.a. Bach en Schütz. Zo verschrikkelijk goed en mooi! En toenwe de Dom uit kwamen was erweer carillonmuziek, dus maar weer een stukje gelopen, en op een terras neergestreken. We hadden nog naar een huisconcertje gekund, maar dat was helemaal in de Geertestraat, en we waren allebei nogal moe, dus dat hebben we maar laten gaan.

    Nou, als het hele festival zo verloopt, dan ben ik dik tevreden! :-)

    Morgen weer 2 concerten: Camerata Trajectina, en Reine Marie Verhagen op blokfluit, met een ensemble.