Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het Theehuis

  • wim01

    Volgens mij ook, gewoon uitproberen.

    Als je je aanmeldt moet ik de aanmelding “goedkeuren”. Ik ben echter niet 24 uur p.d. online. Net heb ik alle aanmeldingen die er stonden goed gekeurd,

  • wim01

    Inderdaad, ik heb het erg druk en zit niet 24 uur per dag achter de pc. Daarom duurt het soms even. Wel probeer ik eenmaal daags Het Theehuis binnen te stappen maar soms lukt dat me zelfs niet door de drukte. Even geduld hebben dus.

  • Marie

    Oke dan probeer ik het vanavond even met het hetnet. mailadres. Ik zie je bevestiging dan wel verschijnen.

  • Erna

    Ik ben inmiddels aangemeld, met hulp.

    Erna

  • Erna

    Ik was aangemeld, met alles erop en eraan, indien ik nu het Theehuis aanklik krijg ik te horen, Hm.. die pagina kunnen wij niet vinden. Ik snap er niets van.

    Erna

  • Channah

    Erna, stuur Wim even een mailtje. Hij loodst je er wel doorheen.

  • Erna

    Ik zie al wat ik fout heb gedaan. Morgen meer tijd.

    Erna

  • Nina2

    Ah, ik begreep het verkeerd: ik dacht dat Maia als lid was afgewezen.

    Kun je nagaan, wat er allemaal verkeerd begrepen kan worden als je even niet alert bent :D

  • maia

    :D:D:D

    Ook dat had gekunnen,uiteraard :D:D:D

  • Bella

    ik ben aangemeld bij het Theehuis en goedgekeurd, maar ik kan niet op het forum komen, ik krijg wel de site Theehuis en daaronder staan dan telkens 4 nieuwe berichtjes, maar ik kan niet alle onderwerpen bekijken.