Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: salontafel Space age seventies (NEBU Holland)

  • Myra

    Hallo,

    Sinds kort heb ik kennis mogen maken met het fenomeen Space Age uit de seventies van de vorige eeuw. Ik heb ontdekt dat er in die tijd geweldig mooie salontafels werden gemaakt, onder andere door NEBU Holland. Nu ben ik op zoek gegaan naar een dergelijke salontafel, alleen is die zoektocht best lastig. Er zijn namelijk niet zo heel veel van die tafels verkrijgbaar op de tweedehands (online-) markten.

    Dus: wie kan mij helpen aan een space age salontafel uit de seventies a la ontwerpen van NEBU Holland?

    Hartelijk dank.

    Myra Stals

  • arie korsten

    We hebben er een te koop, met krasvrijde glasplaat..hij mag weg voor 150 euro

    we horen het wel

  • Julie Johnson

    Hello,

    I have a small NEBU Holland table for sale. It is bright yellow, and is 45 cm high, approximately 40 cm in diameter. It has three shelves total, with the signature cut-outs below the glass top. It has the original glass top. Please email if you are interested and I can send you a photo.

    Best Wishes,

    Julie Johnson

    jujojujo@gmail.com