Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw hier!

  • Yentl

    Ja hoor…ik ga zoveel mogelijk op mn handen zitten bij ongewenste elementen, en zal echt nooit meer zo doorgaan als wat ik heb gedaan bij Eda.

  • Ellen

    Dat is menselijk hoor…. ik ben ook de Heilige Maagd Maria niet…. ;)

  • Douce

    ;)

    Gr. Douce

  • Yentl

    Ik heb er aan gedacht om een kaartje voor hem te kopen…er is ElvisandMore in Valkenburg…maar het is zo ver weg om effe snel op en neer te gaan :( Hij is net een klein kind als hij naar die ouwe films van zijn idool zit te kijken…Ooit vertelde hij dat hij moest huilen toen hij hoorde dat Elvis was overleden…en die elvisgekte van hem snapte ik echt niet…Op een dag stond er zelfs een wanstaltige Elvistelefoon in de kamer…die is dus rap verbannen naar boven….en jarenlang hing er een zwartwitfoto van Elvis boven het bed :(

  • Ellen

    Zwart-wit foto van Elvis…..:? …… er zijn grenzen Yentl…. kan me je aversie wel begrijpen… ;)

  • Yentl

    Ik heb ém omgeruild voor Bruce Willis :D

  • Ellen

    Ohhhh….. dat is beter…..:D:D:D

  • Marie

    Ik heb het gevonden en ik ga als ……. komt ook maar zoveel mogelijk op mijn handen zitten of washandjes gebruiken. Maar laat haar AUB hier vandaan blijven. Ik weet echt niet of ik me wel in kan houden, maar ik zal mijn best doen.

  • Ma Molton

    Ik heb ondertussen een map gemaakt in favorieten “gesloten prikborden”

    Maar we gaan met frisse moed verder!!!

    Ma

  • Yentl

    Hahaa, ik ook…Map Noodborden :)