Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jeugdsentimenten

  • Nicole

    Dat is ook de enige keer dat ik hem leuk vond, in combinatie met die 4 mafkezen. Vooral Neill, dat sullige hippiemannetje met dat lange haar. Alhoewel Rick, de punker ook wel lachen was maar hij was een viezerik :D

  • Nicole

    Jáááááá, heb er pas geleden nog muziek van gehoord. Ik was helemaal van de rockmuziek, vooral hardrock zoals Led Zeppelin, Deep Purple, enz.

  • Yentl

    Ik ben in die tijd blijven hangen…nog steeds volop rockmuziek hier :)

  • Nicole

    Ik ook en dan is er in de loop van de tijd wat bijgekomen maar de oude hardrock is bij mij nog steeds dé favo muziek.

  • Marie

    Hier zit er ook een in huis die van hardrock houdt en heeft net weer een DVD van Metallica gedownload. Nee ik ben het niet. Ben echt van de disco en nederlandse muziek.

  • Nicole

    Jouw man misschien? :D

    Wij zijn helemaal gek van Rammstein.

  • Marie

    Inderdaad mijn man. Iron Maiden,Metallica, Def Leppard, Twisted Sister. Ben zelf wel 2 keer naar Iron Maiden geweest in Leiden. Ging meer voor de show dan voor de muziek. Hij is ook groot fan van Pink Floyd en Queen en momenteel ook van een groep die Gregoriaan zingt, maar dan bekende nummers. Zal wel in een aparte topic van clips zetten.

  • Nicole

    Mmmm …………. toch ook wel mijn smaak muziek :) en zeker Queen, hoe kan ik die nou vergeten. In 1978 ben ik naar een concert van ze geweest in de Ahoy in Rotterdam …………. geweldig was het, om nooit te vergeten.

    Zou er graag naar willen luisteren maar ik heb geen geluid op de pc (wel boxen maar het werkt ineens niet meer sinds 2 maanden :?).

  • Marie

    Misschien tijd voor nieuwe boxen?? Of misschien een draadje stuk van binnen ergens??

  • Nicole

    Alles al uitgezocht maar niets te vinden, heel vreemd. Maar krijg heel snel een nieuwe pc dus …………………….. nieuwe ronde, nieuwe kansen haha.