Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Haarmode

  • Yentl

    Ik had omstreeks 1975 lang haar, en heb een hele tijd met van die Farrah Fawcettlokken gelopen. Je weet niet wat je ziet als je nu die foto's terugziet hahahah. En Bo Derek…dat zal tegen eind zeventiger jaren geweest zijn…Kreeg ik bij de kapperschool allemaal vlechtjes en kleine kraaltjes in mn haar. Ik heb uren op die stoel gezeten. En daarna kwamen de afrokapsels, en de glad geföhnde kapsels …dat bleef bij mij dus nooit netjes zitten….en nog steeds springen mijn haren precies de andere kant op dan ik wil :) Als het een keer netjes zit dan vraagt mijn echtgenoot altijd wat ik in vredesnaam met mn haar heb gedaan omdat het zo vreemd zit :(

  • Paul

    FOTO !!!!

  • Yentl

    Ik kon er vorige week gelukkig nog net aan ontsnappen, anders had Agnes een foto van me gemaakt :)

  • Ellen

    Waar blijft ze eigenlijk???? ;)

  • Yentl

    Druk met trainen, ze roeit en fietst heel veel…de tuin die eruit ziet als een plaatje…Met mooi weer is ze veel buiten in de tuin aan het rommelen, en ze was ook een beetje prikbordmoe.

  • Ellen

    Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik heb er ook niet zoveel zin meer in, maar dat komt ook omdat ik het nogal druk heb, met van alles en nog wat. Vanaf nu heb ik 3 weken vakantie en we gaan wel een paar dagen weg, maar daarnaast hebben we nog genoeg te doen in en rond het huis.

  • Yentl

    Hier hetzelfde…ik zat er al aan te denken om maar een zomerstop in te lassen en van de herfst maar weer eens te kijken hoe het met het prikken gaat. Eigenlijk ben ik het ook een beetje zat…en ook hier geldt: genoeg andere dingen te doen… Hopelijk heb je een beetje lekker weer de komende drie weken Ellen :)

  • Ellen

    We willen onder andere ons tuinhuisje opnieuw in de verf zetten en ook weer beginnen met de buitenboel. We zien wel hoe of wat. Manlief is werkzaam in het onderwijs en hoeft zich pas weer tegen eind augustus te melden.

  • Yentl

    Hebben wij net gedaan…Vorig jaar hadden we niet voldoende tijd om het meteen goed in de verf te zetten, dus snelsnel 1 laag gedaan. Dit jaar goed opgeschuurd, en nieuwe lagen verf gegeven. Creme en antiekblauw, en ik heb er meteen een klimroos en een paar clematissen tegenaan geplant. Lekker dat je man tot augustus thuis is joh!

  • Channah

    Vanaf mijn 21e heb ik - met een korte onderbreking toen er een verfexperiment met henna totaal verkeerd uitgepakt was - lang haar. In de vroege jaren 70 vaak opgestoken, of in een staart of knotje: dat moest nu eenmaal op het werk. Sinds eind jaren 70 is mijn kapsel niet erg veranderd. Kijk maar: dit is een foto uit 1979: