Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De Kromme ...terug in de dugout!!

  • Douce

    Vinden jullie Willem van Hanegem ook zo leuk? Ik wel, ik moet al lachen als ik dat hoofd van de man zie. Gisteren bij de persconferentie ook weer lachen, gieren en brullen.

    Afgezien van het feit dat hij humor heeft, is het natuurlijk het voornaamste dat het een man is met een bijzonder goede kijk op voetbal. Zelf een eminente speler.

    Hij zei: “Ik las op internet dat een man vertelde dat zijn vader 20 jaar jonger was geworden toen hij hoorde dat ik de nieuwe trainer ben. Nu maar hopen dat hij na vijf wedstrijden niet weer 20 jaar ouder wordt.”

    Ook jaren 70, Feyenoord kampioen, zwart (anders dan nu…;)) op de Coolsingel, tjonge. De goeie ouwe …tijd.

    Gr. Douce

  • Ellen

    Douce, toen Feyenoord in 1970 als allereerste club de Europacup won, was ik met een vriendje achterop de Puch Maxi, van Delft naar Rotterdam getuft. We reden langs de snelweg en kwamen de bus met de Feyenoorders tegen en naderhand die gekte op de Coolsingel. Dat zal ik nooit vergeten. In datzelfde jaar het Holland Popfestival in het Kralingse Bos, waar ik ook bij aanwezig was. Jeetje wat was dát leuk, vooral met Mungo Jerry … toen zij ‘In the Summertime’ speelden en iedereen van die plastic bordjes omhoog gooiden. Dat waren nog eens tijden. Heerlijk om op terug te kijken.

  • Douce

    Memories..! Tegenwoordig kijk ik nauwelijks nog naar het voetballen, misschien nu af en toe naar de commentaren; dat kan om genoemde redenen nog wel leuk zijn.

    Gr. Douce

  • Annelies

    Ik denk wel dat hij zijn haren verft:)

    Over ijdel gesproken:)

  • Douce

    'k Heb geen idee! Ik in ieder geval niet……….:D

    Gr. Douce

  • Annelies

    Ben jij wel krom dan ?:):)

  • Douce

    Nu je het zegt…………………nee, eigenlijk niet….:D En in een dugout kom ik ook al een tijd niet meer (wel vaak gezeten toen ik nog van alles deed in de Honkbalwereld..).

    Gr. Douce

  • Annelies

    Mijn neef honkbalde

    Mijn zus maakte zijn pak, in het begin

  • Douce

    Fantastische sport.

    Gr. Douce