Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rustig

  • Paul

    Het is best rustig op dit bord,

    Was het laatste onderwerp zo schokkend ? ;-)

  • Ellen

    Volgens mij is iedereen van het lekkere weer aan het genieten, nu men de kans heeft. Volgende week wordt het weer minder.

  • Nicole

    Het is hier helemaal geen lekker weer, er staat een ongelofelijke storm en warm is het ook niet echt met die wind. Wel lekker voor de was, die is in een poep en een scheet droog

  • Marie

    Nicole jij woont zeker ook in ZH?? Hier net zulk weer. Weinig zon, veel bewolking het het waait knappies. Heeeee ik zie/zag even de zon.

  • Desiree2

    hier in amsterdam donkere wolken en wind met klam koel weer

  • Nicole

    Nee Marie, ik woon in West Friesland maar op buienradar staat ook dat er bewolking in de lucht zit, de wind gaat tegen de avond afnemen. Morgen niet zo'n mooie dag, vannacht al kans op regen :( Maar wel bloedjeheet.

  • Douce

    Rijnmond: temp. lekker, te veel wind en wisselend bewolkt. Niet wat ik had gehoopt, maar wel met koffie en krant buiten.

    Gr. Douce

  • Ellen

    Hier is het heerlijk zonnig, wel wat winderig en de temperatuur is aangenaam.

  • Annelies

    Precies

    eerst hebben we heerlijk gefietst

    was wel drukkend hierzo in de Betuwe

  • Yentl

    De dag begon flink zonnig in Lelystad, maar er kwamen helaas steeds meer wolken en de wind wakkerde flink aan. De temperatuur is trouwens wel goed. Ik ben lekker in de tuin aan het rommelen geweest en heb ook nog wat huishoudelijke klusjes gedaan…… en nu ga ik op mijn krent zitten met een boek en een kop koffie :)