Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even een sfeerimpressie

  • Ziezo!

    Even een sfeerimpressie

  • Desiree2

    van wat ????

  • Ziezo!

    Mijn moeder had ze ook!

  • Desiree2

    oww nee ik heb nooit op die idiote plateauzolen gelopen, ik liep op Zweedse muilen en geitenwollen sokken, nu loop ik op Birkenstock of Auzzie boots

  • Emru

    Mondriaanlaarzen, wel erg mooi, maar het loopt voor geen meter volgens mij.

  • anna.m

    Ik kan mij herrinneren dat ik in die tijd op ‘“’Duckies '” of “”Tijl Uillenspiegel“” liep uiteraard met geienwollen sokken .

    Zwartjes in Amsterdam (Utrechtse straat )verkocht ze ( Inba ,Channah, Desiree kennen die schoenenwinkel vast nog wel,vraag mij af of die winkel er nog is ?

    groet anna.m

  • Channah

    Jazeker, die winkel is er nog, en verkoopt de beeldigste schoenen!

    Duckies heb ik ook gedragen, en Jezussandalen, en natuurlijk die India-teenslippers, die overigens nog steeds te koop zijn in Amsterdam. Ik was zelfs een korte tijd zo alternatief dat ik helemaal geen schoenen droeg: gewoon met blote voeten over straat. :D

  • Marie

    Zonder schoenen zou ik nu niet meer op straat durven lopen. Hoewel ik heel graag op blote voeten loop.

  • Channah

    Ik ook niet. Ik vond het destijds ook al eng. Maar ja, het hoorde erbij… ;-)

  • inba

    Ik ken die winkel niet anna, ik ben slechts import hier in Amsterdam ;)