Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Advocatenprikbord

  • Marie

    Ik zie ineens dat hij gesloten is. Is de beheerder soms op vakantie?? Keek er elke dag wel even op. Jammer.

  • Paul

    misschien at hij er teveel van. ;-)

  • wim01

    Vreemd :?

    Ik had gisteren nog gelezen daar, vind het wel een leerzaam bord.

  • Nicole

    Ik snap het ook niet, ben er alleen gisterochtend geweest en toen was het nog open. Ik kom er ook bijna dagelijks en er was nog niets aan de hand 's morgens.

  • inba

    Er was daar weer eens ruzie en er werd veel te veel gechat :? Jammer dat sommigen maar niet willen begrijpen dat het advocaten pb daar niet voor bedoeld is. :(

  • Marie

    Ik was er gisteren ook nog en had ook nog niets vreemds gemerkt.

  • Hanneke

    lees (las, dus) er ook wel eens.

    vond het een serieus bord waar je wat aan kunt hebben.

    jammer dat ook daar de vrede niet kan/kon worden bewaard.

  • Petr@

    Het chatgehalte en de onnozele opmerkingen van sommigen werden behoorlijk irritant!

  • Petracs

    Misschien even een mailtje sturen naar de beheerder?

  • sonora

    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 16 jaar was .Met 3 kinderen bleef mijn vader achter .(Ik de jongste van het stel).

    Mijn vader kreeg kennis aan een gescheiden vrouw met 3 kinderen .Door haar werden wij niet geaccepteerd .Op een gegeven moment moest ik van mijn vader het huis verlaten .Ik had geen geld/onderdkomen enz .

    Wat wil je als scholier zijnde .

    Mijn zussen ,ouder,hadden wel een plekje gevonden .

    Mijn vader trouwde met deze vrouw in gem van goederen .

    Ik weet dat er een groot bedrag aan geld ivm een nalatenschap naar mijn vader en zijn vrouw is gegaan .Dat is ongeveer 10 jaar geleden .Denkelijk zit het geld in hun koophuis .

    Nu is mijn vader 2 jaar geleden overleden .Vrouw zegt:Een nalatenschap heb ik nooit ontvangen .

    Ik heb uit vertrouwde bronnen (dmv kopien)vernomen ,dat het wel zo is .

    mevrouw trekt heel erg haar eigen kinderen voor .

    Wij zijn nooit welkom geweest .

    Maar goed:Wij willen ons kindsdeel .(Twee zussen en ik ).Moeten wij nu wachten totdat de langstlevende ook overleden is?Eigenlijk willen wij dat niet .Met deze vrouw hebben wij niks .Voor ons een vreemde .

    kunnen wij bv een advocaat nemen ivm ons kindsdeel?

    Kunnen wij ook een beetje aanspraak maken op wat geld uit de bewuste nalatenschap?

    Hoe gaat dat?Alvast bedankt .Sonora