Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nebu salontafel

  • Simone

    Goedemorgen,

    Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een space age (salon)tafel van Nebu. Best lastig, want er zijn er niet zoveel te vinden op de tweedehands markt. Mijn voorkeur gaat uit naar de kleur wit of oranje. Mocht je er een te koop aanbieden dan hoor ik het graag.

    Groetjes.

  • Ton

    Beste Simone,

    Wij hebben een Nebu salontafel staan (space-age) dit is er wel een

    met een rook-glazen blad en chroom-stalen poten.

    Is dit misschien iets?

    m.v.g.

    Ton Banis

  • sandra

    ik heb net een tafeltje op marktplaats gezet , kijk maar even of het iets is

    Advertentienr.:236028097

    mvg sandra

  • Simone

    Dag Ton,

    Mijn excuses! ik heb je mailtje helemaal over het hoofd gezien. Is het tafeltje nog beschikbaar en mag ik vragen in welke kleur?

    Dank!

    Hartelijke groet,

    Simone Dortmans

  • marja hoogendoorn

    alle, ik heb een tafel van nebu te koop, reageer maar als je nog op zoek bent.

    mvg marja

  • monique

    Hallo Marja

    Heb jij deze tafel nog?

    wat is de kleur en wat zijn de afmetingen.

    Groetjes,

    Monique

  • monique

    Ik ben op zoek naar een nebu salontafel of bijzet tafel als iemand deze heeft voor mij stuur mij dan even een email.

    mdoes@telfort.nl

    groetjes,

    Monique

  • monique

    Beste allemaal

    Ik ben og op zoek naar een tafel van nebu. heeft u er zo een wilt u dan contact met mij opnemen.

    groetjes, email mdoes@telfort.nl

    Monique

  • Johan

    Hallo, ik heb een knalgele nebu bijzettafel of salontafel 50 cm rond te koop staan op marktplaatsTevens een oranje en dat is echt een bijzettafel want die is kleiner.

    groet Johan