Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw hier!

  • Ellen

    Hallo, ben toevallig hier voorbij gekomen en trof dit prikbord leeg aan. Ik vraag me af of Seventies niet leeft onder prikkers. Het is in ieder geval wel de periode waarin menigeen terugdenkt aan de verloren WKfinale voetbal tegen Duitsland. Er zou genoeg stof tot prikken moeten zijn. Wie prikt er mee?

  • Yentl

    Ik :)

  • Ellen

    Hee, leuk, Yentl! Volgens mij kunnen we hier heerlijk ontopic prikken. Heb je gezien hoe uitgebreid die Startpagina.seventies is? Veel bekende muziek en muzikanten,… volgens mij kunnen wij er wel wat mee… ;)

  • Yentl

    Ja, hartstikke leuk! Wel gek dat het hier helemaal leeg is he? Seventies…halverwege deed ik mijn eindexamen…soulbroeken, plateauzolen…leuke tijd! :)

  • Ellen

    Haha… ik deed ook rond helft van de seventies mijn eindexamen. Als je al die groepen ziet staan op die startpagina, dan ga je echt weer terug naar je jeugd. Maar ook qua geschiedenis ligt een en ander nog vers in het geheugen. Wat dacht je van de vliegramp op Tenerife, het overlijden van Elvis, Vietnamoorlog, Watergate… etc.

  • Douce

    Laten we het maar proberen hier. Ik hoop dat de “rest” ook meedoet.

    Gr. Douce

  • Yentl

    Elvis…hou maar op! Die is in dit huis nog springlevend, zucht….en ik heb een pesthekel aan zn muziek :(

  • Ellen

    Volgens mij heeft dit prikbord echt een kans! Alleen als er ongewenste elementen verschijnen moeten we alert zijn. Negeren is het beste.

  • Yentl

    Hee lekker ding, leuk dat jij er ook bent :)

  • Ellen

    Haha…… dan kun jij er zéker goed over meepraten..;)