Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koker rok

  • Nicole

    Ik was 17 toen ik voor het eerst ongesteld werd, heerlijk laat nu ik me achteraf besef. Toen vond ik het vreselijk want alle meiden waren HET natuurlijk allang.

    Weet nog goed, we waren in Den Bosch en zaten op een terrasje met pa en ma. Moest even naar het toilet en ik kwam terug met een grijs van “zie je wel, ben toch wel gezond” hahahaha. Ik al die tijd maar denken dat er iets niet goed zat van binnen.

    Ik kreeg ook meteen normaal verband maar heel vaak verwisselen want er zat toen nog niet allemaal tussen zo'n spekkie wat er nu allemaal tussen zit :D Het lekte zó door.

  • Nicole

    Ik heb er ook 1, mijn heksenhaartje noem ik hem. Zo'n keiharde :D

  • Nicole

    In Schiedam zat er eentje, op de Lange Gracht en daar bracht mijn oma de kousen heen ter reparatie. Ken jij dat zaakje ook Douce?

  • Nicole

    Ben er wat vroeger grijs door geworden :D:D:D

  • Nicole

    Of een dubbeltje

  • Nicole

    Nee hoor Annelies, dat hebben ze gelukkig afgeschat :)

  • Yentl

    Wat een ellende met die dikke rotdingen toen he? Mijn moeder was in die tijd al van haar ongemakken af door een operatie, en ik denk dat ze daarom geen pakken gewoon maandverband in huis had, dus vandaar dat ik die rare dingen met gordel kreeg. Ik ben er zelf gelukkig ook al bijna 20 jaar vanaf…dat is weer een voordeel van de overgang :)

  • Yentl

    Nefa….van die dikke roze dingen met een netje eromheen :(

  • Nicole

    Ik vond het ronduit smerig en nog steeds gebruik ik geen gewoon verband, altijd tampons. Wat heb jij een geluk zeg, ik nog steeds niet alhoewel het een bende is, weet nooit wanneer en voor hoe lang.

  • Nicole

    :(:(:( Yekkie