Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rustig

  • christa

    ik ben nog op de beurs gelukkig de laatste dag vandaag

  • tante ria

    zo de eerste dag zit erop heb weer boven op de ladder gestaan met de plukschort,doe ik samen met mijn man ,en schoondochter op een pluksleetje

    kleinkind in de box

    groet tante ria

  • Channah

    En hier zitten de eerste 5 concerten in het Festival Oude Muziek er al weer op. Vannacht het 6e, begint om 24.00 uur oftewel 00.00 uur. En dat op mijn leeftijd. :D ;-)

  • Paul

    Ben je wel voorzichtig op de ladder ?

  • tante ria

    ja hoor paul ik ben heel voorzichtig geworden ,ben er namelijk 2 jaar geleden uit ged…. en m,n eigen kwa rug en been goed bezeerd ,heb twee weken niet kennen werken ,dus erg lastig ,ik ga nog maar een sport of 10 hoog de bovenste zijn voor mijn mannetje

  • Emru

    Welk fruit zijn jullie aan het plukken, toch nog geen appels en peren lijkt me, zijn bij ons nog niet rijp namelijk.

  • Annelies

    Hier in de Betuwe wel al appels ,wegens het mooie voorjaar eerder rijp

  • Annelies

    Ook zie je bij ons veel Polen die plukken

    En A O W ers

  • Petracs

    En hoeveel mensen met bruin haar? of een bril? of met een t-shirt en korte broek?

  • Erna

    Ik kan het mis hebben maar probeer je hier nu heel erg politiek correct te zijn?

    Zo ja, dan sla je de plank volledig mis, Annelies heeft helemaal; niets miszegd door de aanwezigheid van Polen te noemen.

    Heb ik het fout, dan excuus op voorhand!

    Erna