Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rustig

  • Marjorie

    Ik begrijp de reactie van Petracs op Annelies niet….Volgens mij zegt Annelies niets verkeerd.

  • Annelies

    Nee want het is echt zo

    De fruittelers hier kunnen niet aan personeel komen

    Daarom komen hier Polen, en sinds een paar jaar ook veel gepensioneerden !

    Die wat erbij willen doen

    Ik begrijp ook de reactie van Petrac niet zo goed

  • Annelies

    Petracs !

  • Petracs

    En ik snap niet waarom germeld moet worden dat er ‘Polen en AOW’ers' aan het werk zijn.

    Wat voegt het toe aan het bericht over rijp fruit? Wat maakt het nou uit hoe oud iemand is, waar hij/zij vandaan komt en of hij/zij een bril draagt of donker haar heeft als er fruit geplukt wordt?

  • Erna

    Heb ik toch gelijk gehad, jij bent op de verkeerde manier, nogmaals heel politiek correct bezig.

    Erna

  • Annelies

    Ik woon in de Betuwe, vandaar mijn opmerking, en doe er mee wat je wilt

    Meer als personeel werven wat ze hier doen ,en de moeilijkheden daarbij ,dat wilde ik vermelden

    Niet meer of minder

  • Nel

    Hier werken ze ook in de scheepbouw ….niks mis mee toch :?:?

  • Petr@

    Hier zijn zelfs hele bendes Polen die de buurt onveilig maken. Diverse inbraakgolven hier in de regio! :(

  • Annelies

    Wat de poolse Arbeiders in ons dorp aan stouts doen is. soms veel te diep in een glaasje kijken , en vervolgens achter het stuur kruipen!!

  • tante ria

    hoi hier plukken wij met ons gezinnetje en mijn broer en zwager nemen hun vakantie er voor op

    wij hebben een klein bedrijf dus wel aanpoten ,maar het is al 30 jaar gelukt ,dus zal nu ook wel lukken

    het fruit mag niet rijp zijn ,want het moet nog een paar maaanden de cel in